witam wszystkich przeglądających internet, którzy właśnie znaleźli się na moim blogu :D

serdecznie zapraszam do odwiedzania, obserwowania, komentowania i oceniania

bardzo cieszę się z każdego miłego komentarza, wskazówek i krytyki, ponieważ pomaga mi to w doskonaleniu moich prac i bloga ;3

dzięki wielkie

piątek, 1 lutego 2013

[15] ukośne paski i jodełka

Ostatnio odkryłam, że moja kamera robi lepsze zdjęcia niż telefon i wbrew pozorom niż aparat o.O

Mam dla was dziś bransoletki "ukośne paski"
których sposób wykonania jest podany w poprzednim poście :D

jedna z moich pierwszych bransoletek, która ocalała :P
Wczoraj sobie uświadomiłam, że mam taką tylko jedną, 
bo wszystkie się albo rozdało, albo pogubiło, więc szybciutko machnęłam drugą:
niebieściutko-żółciutka :D 

A tu mamy "jodełkę", jeżeli chcecie to mogę wam przygotować tutorial z nią w roli głównej :)




Jak wam się podobają?

8 komentarzy:

  1. świetny jest twój blog. ; )) cudeńka tworzysz. też robie, ale nie takie prościutkie jak twoje. ; /

    zapraszam do mnie jak znajdziesz moment. i zostaw coś po sobie.; ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne bransoletki :D:D Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. sama kiedys robilam takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post! super nice DIY!
    Maybe you want to follow each other? Check my blog and let me know! I would love it!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za pozostawienie śladu po sobie,
cieszę się z każdego miłego komentarza, a także z szczerej krytyki i rad od bardziej doświadczonych blogerek ;
zapraszam częściej ;>