witam wszystkich przeglądających internet, którzy właśnie znaleźli się na moim blogu :D

serdecznie zapraszam do odwiedzania, obserwowania, komentowania i oceniania

bardzo cieszę się z każdego miłego komentarza, wskazówek i krytyki, ponieważ pomaga mi to w doskonaleniu moich prac i bloga ;3

dzięki wielkie

poniedziałek, 28 stycznia 2013

przeprosinowo

Wybaczcie mi dłuższy przestój, w piątek rozpoczęły się u mnie ferie, 
więc postaram się trochę nadrobić zaległości :D


Jak już zapewne zdążyłyście zauważyć, zmieniłam odrobinę wygląd bloga. Co o nim sądzicie?
Zamierzam dodać kilka tutoriali (czy jak to się pisze :P ), 
przez ferie zrobić kilka nowych bransoletek, przeczytać parę książek
i jakimś stopniu przygotować się do egzaminów gimnazjalnych 
[nie chwaląc się, próbne poszły mi nie najgorzej :) ]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za pozostawienie śladu po sobie,
cieszę się z każdego miłego komentarza, a także z szczerej krytyki i rad od bardziej doświadczonych blogerek ;
zapraszam częściej ;>